سه‌شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ |۶ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 10, 2024
پنجمین جلسه «اخلاق کاربردی مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران» برگزار شد

حوزه/ پنجمین جلسه «اخلاق کاربردی مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران» به صورت وبیناری با حضور مدیران ستادی و استانی بنیاد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت‌الاسلام سید مرتضی صالحی ساداتی، مدیر اداره اخلاق حوزه علمیه قم و رییس کمیسیون تهذیب و تربیت در این جلسه گفت: بهترین مخلوقات الهی شهدا هستند و خدا عالی‌ترین مقام را به شهدا عنایت کرده است و امیدواریم راهی که شهدا باز کردند این راه را بشناسیم و در این راه قدم برداریم.

مدیر اداره اخلاق حوزه علمیه قم و رییس کمیسیون تهذیب و تربیت با تاکید بر اهمیت شناخت انسان از محیط پیرامون، خاطرنشان‌کرد: اگر شخصی خواست حرکتی آغاز کند باید این حرکت از درون او آغاز شود. اولین علم برای خودسازی، شناخت خداوند است اگر این شناخت حاصل شد کارها به درستی پیش خواهد رفت.

حجت‌الاسلام صالحی ساداتی، با اشاره به اهمیت تفکر در زندگی انسان‌ها اظهارداشت: ریشه عمل به همه دستورات و تعالیم دینی تفکر است امام رضا (ع)می‌فرمایند که اگر مردم زیبایی‌های سخنان ما را می‌شناختند، بی‌شک از ما پیروی می‌کردند.

مدیر اداره اخلاق حوزه علمیه قم گفت: دین حیات‌بخش انسان‌ها است به شرط آنکه آن را به درستی بشناسند. حیات طیبه را همین دنیا به انسان می‌دهند اگر از دستورات و تعالیم دینی پیروی کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha